تولید محتوا برای شبکه های اجتماعی
نوشته شده توسط : ساحل

شما اطلاعات نکویی درباره‌ی بازاریابی محتوا دارید. ولی درباره‌ی شبکه های اجتماعی چطور؟ آیا به همان اندازه بر روی بازاریابی انواع درونمایه در شبکه های اجتماعی چیرگی دارید؟ برخی از کسان اندیشه می‌کنند که بین بازاریابی درونمایه و بازاریابی در شبکه های اجتماعی بستگی وجود دارد. صحیح است ولی چگونه؟
با بازاریابی در شبکه‌ های اجتماعی به تنهایی نمی‌توان موفق بود، مگر اینکه به همراه آن تولید محتوای نیرومند برای بازاریابی درونمایه انجام شود. این بازاریابی محتوا تأثیر تقویتی بر روی انواع درونمایه موجود در شبکه‌ های اجتماعی خواهد داشت. این دو بازاریابی در ساحل هم نشانه قابل توجهی خواهند داشت.

در ادامه یازده راه برای شفا بازاریابی انواع محتوا در شبکه‌ های اجتماعی آمده است:

1. مقاله‌های کهن را با عنوانی جدید پست کنید:
اجازه ندهید که مطالب قدیمیتان در گوشه‌ای بعید آژانس دیجیتال مارکتینگ آوش تکافتاده در اینترنت خاک بخورد. آن‌ها را دوباره پست کنید. برای آن‌که تنوع را در انواع محتوا حفظ کنید، برای مطلب باره نظرتان عنوان جدیدی بگذارید. حتی روزنامه‌ی نیویورک تایمز نیز همچین استراتژی را دارد. مقاله‌های یکسان را با عناوین متفاوتی پست می‌گذارد. برای اطلاع از نحوه‌ی بازنشر مقالات کهن کلیک کنید.

 Slide Share .2 مربوط به گونه ها محتوا را در شبکه‌ های اجتماعی پست کنید:

تأثیر Slide Share در فرآوری محتوای شبکه‌ های اجتماعی زیاد مؤثر است. خود Slide Share به تنهایی در بعضی از شبکه‌ های اجتماعی مانند لینکدین اثرات قابل توجهی را برپایی می‌کند. پست Slide Share در شبکه‌ها علاوه بر فرآوری محتوا در شبکه‌ های اجتماعی، اثرات بصری هم دارد و اغلب در حافظه ماندگار است.

 3. تجزیه و تحلیل و به اشتراک گذاری گونه ها محتوایی که به تعداد بالا Share شدند:

از buzzSumo برای انواع درونمایه استفاده کنید لغایت محتویاتی که در شبکه‌ های اجتماعی بارها Share شدند را پیدا کنید و به اشتراک بگذارید.

 4. رویهمرفته موضوعاتی که تعداد Shareهای زیادی دارند را پیدا کنید و به اشتراک بگذارید:

شبکه‌ های اجتماعی درباره‌ی Share کردن مطالب و فرآوری محتوا است. حتی اگر موضوع مطلب باره عقیده پیوسته با تولید محتوای ما نباشد. نکته‌ی این فرمایش این است که بازدید از صفحه بالا می‌رود.

اما چگونه گونه ها محتوایی که با شمار بالا Share شده‌اند را پیدا کنیم و به اشتراک بگذاریم؟ در buzzSumo‌ سرچ کنید و آن‌ها را پیدا کنید و سپس به اشتراک بگذارید.سرچ کنید. انواع محتوایی که با تعداد بالا شر شدند را پیدا کنید.همان را Share کنید. تا بازدید و لایک و Share شبکه‌ی اجتماعی شما بالا رود.

 5. مقاله‌ی پر طرفدار را به چهره ویدیو دربیاورید و در یوتیوب به اشتراک بگذارید:

برای افزایش Share مطالبتان بهتر است تعداد ویدیوهای مربوطه را افزایش دهید. اگر ویدیویی ندارید بعضی از گونه ها درونمایه را تبدیل به ویدیو کنید و یه ویدیو درست کنید. اتمام این پیشه دشوار نیست، کافیست فقط چند دقیقه موعد اختصاص دهید و با نرم ابزارها ویدیو بسازید یا سفارش ساخت آن را به شرکت‌های مربوطه بدهید.





:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: